Bedrijfsgolfdag

Bedrijfsgolfdagen en bijeenkomsten
Landgoed d’n Heikant is een aantrekkelijke locatie voor zakelijke bijeenkomsten,
al dan niet rondom een feest, receptie, toernooi of clinic. Onderstaand geven wij u een idee van de vele mogelijkheden op onze locatie.

Zakelijke bijeenkomsten
Een vergadering, plenair overleg of een presentatie: Het Landgoed biedt u de rust, de ruimte en
de faciliteiten voor elk type zakelijke bijeenkomst. Onze vergaderruimte voorzien wij op aanvraag
van audiovisuele middelen. De golfbaan is goed bereikbaar en beschikt over een ruime gratis parkeergelegenheid.
Er zijn verschillende vergaderarrangementen; allemaal aan te passen aan uw wensen.

Graag maken wij voor u een aanbod op maat. Lunch en/of Diner  zijn aan uw wensen aan te passen.
Wilt u vooraf of na afloop gebruik maken van de golffaciliteiten? Dan verzorgen wij ook een
golfprogramma afgestemd op uw wensen, desgewenst voor ervaren én onervaren golfers.

Bedrijfsgolfdag/wedstrijddag
Een bedrijfsgolfdag in de vorm van een toernooi of clinic doet het goed als middel om relaties
te leggen en te onderhouden. De gastvrije landelijke en ontspannen sfeer  op het Landgoed zorgt daarbij voor het ideale klimaat. Een bedrijfsgolfdag doet het overigens ook perfect als personeelsuitje.
Met welk doel u ook naar het Landgoed komt, u kunt rekenen op een tot in de puntjes verzorgde dag.

Heeft u zowel golfers als niet-golfers in uw gezelschap? Dan organiseren wij een wedstrijd
voor de golfers, terwijl de beginners een lesprogramma bij bekwame golfprofessionals volgen.

Voorbeeld wedstrijddag
Een bedrijfsgolfdag met een wedstrijd zou er als volgt uit kunnen zien:
• ontvangst met koffie/thee en iets lekkers in onze sfeervolle horeca of heerlijk zonnig terras;

of

• een goedverzorgde Brabantse lunch
• clinic van 2 of 4 uur
• een aangeklede borrel/aperitief aan de Bar of op een ons Terras