Zomer Clubcompetitie 2022

Clubcompetitie 2021

De Clubcompetitie 2022 begint op donderdagavond 14 april  en eindigt op 8 of 15 September in totaal  22 of 23 wedstrijden waarvan de beste 12 wedstrijden meetellen voor de eindrangschikking.

De aanvang van starttijden varieert van 18.30 uur tot 19.30 uur zie hiervoor bij inschrijving in e-golf4u.

Wedstrijden op donderdagavond Clubkampioenschap

Wie: Open voor alle leden van  “Golfclub d’n Heikant”, gastspelers zijn ook welkom

Minimale deelname van 10 personen en HCP 54, de wedstrijd gaat over 9 Holes

Inschrijfgeld voor de wedstrijd  € 3,75 incl. nootjes en borrelhapjes ( als de horeca weer open is)

Waarom: clubbinding, sociaal contact, competitie element om elkaar beter te leren kennen zal er getracht worden om bij de samenstelling van de flight zoveel mogelijk te variëren.

Er wordt in principe elke donderdagavond gespeeld. De finale wedstrijd zal op een zondag gespeeld worden met een diner als afsluiting van een mooi golfseizoen.

Inschrijven voor de wedstrijd kan tot  17:00 uur op de speeldag via: E-Golf4u

18:15 uur   Aanmelden en inslaan

19:00 uur  Aanvang wedstrijd

Prijsuitreiking

1e prijs Dames & Heren

Prijs voor Neary en Birdie

De wedstrijdleiding is in handen van Willy van de Broek

Qualifying                         Start in shotgun

Totaal winnaar: Minimaal 70% deelname aan de wedstrijden om in aanmerking te komen voor de (eind)prijs.

Deelname op basis van clubhandicap  en puntentelling op basis van Stableford.

Winnaar is diegene met het laagst aantal slagen behaald over alle gespeelde wedstrijden met een gemiddelde van minimale deelname van 15 wedstrijden! De winnaar moet alle wedstrijden gespeeld hebben met een Hcp van max. 36.

Een Wedstrijd die komt te vervallen door slecht weer of slechte baanomstandigheden, wordt genoteerd als een gespeelde wedstrijd.

De Club Kampioenen van 2020 zijn geworden!

Bij de dames;       Ellen van Rosmalen

Bij de heren;        Jos van Kessel

Van Harte Gefeliciteerd met dit geweldige resultaat! het is tot de laatste wedstrijd spannend geweest. Jullie zijn verdiende Kampioenen :-).

De Club Kampioenen van 2019 zijn;

Bij de dames;       Mayke van Luijtelaar

Bij de heren;         Stijn van Duppen

Van Harte Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!